Wszystko co wydarzy się w grze to fikcja! Ta gra to tylko rozrywka i nie ma zachęcać do przemocy! Możesz popełniać różne przestępstwa w wirtualnym świecie gry, ale NIE PRÓBUJ tego samego w świecie rzeczywistym! Twórcy gry nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za konsekwencje korzystanie z gry.
Gracze, którzy będą próbowali manipulować zasadami oraz wykorzystywać luki w nich, zostaną usunięci z gry.
Używanie wulgaryzmów (nie ma znaczenia w jakiej to będzie formie - skróty, kropki, gwiazdki, pisane niegramatycznie, w innym języku, itd.), obrażanie innych, przejawy nietolerancji, szerzenie rasizmu, propagowanie faszyzmu czy też pornografii będzie karane przez administrację gry. Tej zasadzie podlegają wszystkie formy komunikacji w grze i na forum (prywatne wiadomości, chat, avatary, nazwy użytkowników, opisy gangów, graczy, budynków, itd.).
Korzystanie z błędów gry oraz inne oszustwa umożliwiające uzyskania przewagi nad innymi graczami, będą automatycznie prowadzić do usunięcia z gry StreetCrime.pl.
Administracja nie ponosi odpowiedzialności ani nie ingeruje w pożyczki,handel, umowy czy też deklaracje między poszczególnymi graczami. Dotyczy to kredytów, przedmiotów specjalnych jak i innych rzeczy dostępnych w grze.
StreetCrime.pl jest bezpłatną grą przeglądarkową, więc twórcy oraz załoga gry nie ponoszą odpowiedzialności za poprawne działanie wszystkich jej funkcji i usług. Twórcy oraz załoga dokładają jednak wszelkich starań, aby problemy w grze nie występowały. Jeżeli jednak, ze względu na awarię systemu i/lub sprzętu i/lub problemów z oprogramowaniem, gracz zostanie poszkodowany, to StreetCrime.pl nie ponosi za to odpowiedzialności i gracz nie może żądać przywrócenia konta do poprzedniego stanu.
Każdy gracz może po zakupieniu Kredytów wykupić płatne dodatki. Zakup kredytów nie daje jednak takiemu użytkownikowi żadnych dodatkowych praw i jest on traktowymi jak pozostali gracze.
Zakup kredytów odbywa się poprzez zakładkę "Kup kredyty". W przypadku reklamacji konieczne podanie jest numeru telefonu (jeśli płatność dokonywana była w ten sposób), zrzutu ekranu potwierdzającego pobranie kwoty ( wyciąg z karty, biling, etc.) oraz przedstawienie zrzutu ekranu, na którym będzie widoczna data oraz numer ID transakcji ( jest po pierwszy ekran, który pojawia się po wyborze metody płatności i ilości kredytów jakie chcecie kupić).
W przypadku wykluczenia gracza z dalszej gry (ban z winy gracza), wszystkie zgromadzone rzeczy na koncie ulegają kasacji, tzn. nie ma możliwości transferu ich na inne konto w grze.
Jeśli blokada konta nastąpi na życzenie gracza (wnioskowane na kontakt), kredyty zakupione za realną gotówkę mogą zostać przeniesione na nowe konto TYLKO i wyłącznie przez Administrację po wcześniejszej akceptacji. Pozostały ekwipunek, nie podlega transferom na nowe konto.
Flaga przy nicku jest nadawana systemowo i zależy od IP pierwszego logowania. Nie ma możliwości jej zmiany, chyba że jest niezgodna z krajem logowania czy też krajem rejestracji użytkownika. Administarcja zatrzega sobie możliwość jej zmianę jeśli są ku temu przesłanki (niezgodność rejestracji, niezgodność IP, itp).
Zabronione jest korzystanie z botów, bramek proxy oraz innych programów umożliwiających zautomatyzowanie konta i samej gry. Łamanie tego zakazu karane jest kasacja konta w grze.
Jeden gracz może mieć tylko JEDNO konto w grze. Osoby z więcej niż jednym kontem będą usuwane z gry bez wcześniejszego powiadomienia, jeśli będzie wystarczająco dużo dowodów ich winy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy główne konto gracza zostaje czasowo zablokowane wskutek złamania zasad, wtedy użytkownik może założyć nowe konto w celu kontaktu z administracją ale pod jednym warunkiem, że na nowo założonym koncie gracz nie będzie nabijał punktów- na kontakt gracz może pisać posiadając 0 lvl. Naruszenie tej zasady może skutkować blokadą nowego konta i przedłużeniem blokady na koncie głównym (każdy poziom na nowym koncie to dodatkowy dzień blokady konta głównego).
Po odblokowaniu konta głównego, gracz ma obowiązek wysłać zgłoszenie do Administracji o zablokowanie dodatkowego konta.
W momencie kiedy gracz, chce zacząć grać na nowym koncie może to zrobić tylko i wyłącznie po zablokowaniu starego. Zabronione jest wówczas przenoszenie ekwipunku, kredytów i innych rzeczy dostępnych na grze ze starego na nowe konto. W przypadku złamania tej zasady następuje blokada nowego konta na 3 dni a osoba, która pomogła w tym procederze otrzymuje blokadę na 1 dzień. W przypadku ponownego złamania tej zasady przez te osoby konta blokowane są na stałe.
Z zasiadaniem mamy do czynienia, gdy na konto gracza wchodzi inna osoba, z tego samego IP lub z innego IP, która posiada konto lub nie posiada konta w grze, bez względu na powód tego wejścia. KAŻDA nazwa użytkownika i KAŻDE IP jest zapisywane (co nie jest łamaniem prawa). Jeśli doszło do zasiadanie bez handlu pomiędzy kontami, to gracz/-e będą zablokowani na 7 dni. Zasiadanie z handlem pomiędzy kontami skutkuje blokadą kont/-a na 14 dni. Ponowne złapanie na zasiadaniu spowoduje kasację kont/-a.
Z tego samego komputera bądź innego urządzenia mogą grać w StreetCrime MAKSYMALNIE DWIE OSOBY! Natomiast liczba kont z tego samego IP jest nieograniczona. Współdzielenie IP/komputera należy natychmiast zgłosić załodze gry poprzez Kontakt (zgłoszenie tego typu może być dokonywane tylko raz i nie ma możliwości jego modyfikowania). Załoga gry po weryfikacji obu kont podejmuje decyzję i wyraża zgodę na tak ową grę. Decyzja będzie podana w zgłoszonej skardze i dopiero od tego momentu można grać na zasadach opisanych poniżej.
Zasady współdzielenia IP/komputera:
I. Nie więcej niż dwóch braci/siostry itp.
II. Jeśli brat/siostra aktualnie gra, to w tym samym czasie nie mogą być zalogowane inne osoby z tego samego IP/komputera.
III. Bracia/siostry nie mogą być w tym samym gangu. Zakazany jest wszelki kontakt pomiędzy kontami w grze. Nie może dojść do żadnych transakcji na czarnym rynku, przesłanie pieniędzy czy kredytów bądź innych przedmiotów występujących w grze.
IV. Kiedy pierwszy brat/siostra wyloguje się z gry, to druga osoba może zalogować się DOPIERO po upływie co najmniej JEDNEJ godziny. Dla przykładu: ty wychodzisz z gry o 12:00, to brat/siostra może zalogować się na swoje konto dopiero o 13:01.
Jeżeli któraś z tych zasad zostanie złamana, to konta zostaną zablokowane na 7 dni. W przypadku ponownego złamania zasad, konta zostaną usunięte z gry.
Zabroniona jest sprzedaż/kupno kont oraz sprzedaż kredytów/gotówki/dodatków/sprzętu i innych rzeczy z gry innemu graczowi za pieniądze w świecie realnym (np.: poprzez strony z aukcjami czy ogłoszenia w samej grze). Złamanie tej zasady skutkować będzie blokadą konta na 7 dni. W przypadku ponownego złamania tej zasady, konto zostanie usunięte z gry.
Zabronione jest przekazywanie/przyjmowanie kont.Ogłoszenia tego typu treści na grze czy też innych portalach itp. skutkować będzie blokadą konta na 7 dni. W przypadku ponownego złamania tej zasady, konto zostanie usunięte z gry.
Adres który nie został jeszcze potwierdzony , można zmienić po osiągnięciu 10 poziomu w grze. Administracja NIE zmienia adresów @ przypisanych do kont.
Odwołanie od blokady konta należy kierować na Kontakt lub adres e-mail podany w powodzie blokady (nie zawsze musi on być podany). W samym odwołaniu należy podać wszystkie informacje, które mogą wpłynąć na zmianę kary czy odblokowanie. Decyzja Administracji podczas odwołania jest ostateczna.
Informacja o zablokowanym koncie jest udzielana tylko i wyłącznie osobie zainteresowanej oraz Boss-owi gangu, w którym dana osoba gra (jednak w tym przypadku nie jest podawany powód a tylko i wyłącznie długość blokady); pytania w tej sprawie mogą być kierowane tylko i wyłącznie poprzez zakładkę "kontakt" na grze.
Do zgłaszania wszelkich problemów związanych z grą służy dział KONTAKT. Prawidłowa skarga/zgłoszenie powinno zawierać wszystkie niezbędne informacje opisujące zaistniałą sytuacje, najlepszym rozwiązaniem jest dołączenie zrzutu ekranu obrazującego zaistniałą sytuację – na zrzucie musi być widoczny dzień oraz czas gry.
Jedna skarga powinna dotyczyć jednej sprawy. Powielanie skarg dotyczących tego samego tematu będzie traktowane jako spam. Gracz, który nie będzie przestrzegał tej zasady będzie upomniany w dalszej kolejności otrzyma bana komunikacyjnego a w ostateczności nastąpi blokada konta na grę.
Zakazane jest zgłaszanie na KONTAKT obraźliwych/wulgarnych PW – do tego jest opcja „ Raportuj obrazę”. Skargi/zgłoszenia zawierające wulgaryzmy lub sformułowania obraźliwe będą traktowane jako naruszenie zasad gry i będą karane, powielanie tego samego tematu w kilku skargach/zgłoszeniach również będzie odbierane jako spam i autor zgłoszenia może zostać ukarany.
Odnośnie wszystkich uwag na temat funkcjonowania gry służy tylko i wyłącznie zakładka kontakt na grze.
Administracja zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na skargę w ciągu 36h , w wyjątkowych sytuacjach czas ten może zostać wydłużony jeśli w wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji niezbędna jest pomoc ze strony programistów gry – o fakcie tym gracz zostanie poinformowany.
Administracja nie bierze udziału w aktywnej grze, konta są poza ogólnym (końcowym) rankingiem graczy, oprócz funkcji administracyjnych w grze, służą one do testowania dostępnych opcji w grze (nie dotyczy to kont moderatorów czatu, którzy biorą normalny udział w grze).
Administracja zastrzega sobie prawo w celu sprawdzenia funkcjonalności opcji gry do posiadania po jednym z każdego rodzaju haraczu, aresztowania graczy, jak również w wyjątkowych sytuacjach do ataku na konta graczy.
Zakazany jest wszelaki atak na te konta ze strony graczy. Sabotowanie budynków na ulicy, jak również haraczy posiadanych przez administrację grozi blokadą w dostępie do gry. Złamanie tej zasady skutkować będzie blokadą konta na 3 dni. W przypadku ponownego złamania tej zasady, konto zostanie usunięte z gry
StreetCrime.pl zachowuje sobie prawo do aktualizacji gry oraz tych zasad gry bez wcześniejszego informowania.
*Usunięcia konta jest równoznaczne z blokadą jego na 10 lat.